نمایه نویسندگان

ا

  • احمد آبادی، زهرا بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
  • احمد آبادی، زهرا نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
  • احمدآبادی، زهرا کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
  • احمدی، یاور کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 57-67]
  • احمدی، یاور مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
  • احمدی، یاور استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاه‌ها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
  • ارشدی، نعمت الله پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
  • اکرمی، زکیه بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 49-66]

پ

  • پنق، عبدالحکیم بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]

ج

  • جامی الاحمدی، مینا کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]

چ

  • چشمه خاور، امیرحسین نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]

ح

  • حافظی، اکرم تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام‌ رومی و آنتروپی ‌شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
  • حقیقت، حمیده کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]

خ

  • خجسته، ویدا بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
  • خدارحم، محمدرضا طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنش‌های اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
  • خدایی، علیرضا بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
  • خدایی، علیرضا مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
  • خدایی، علیرضا استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاه‌ها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
  • خزایی، زینب نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]

ر

  • رجبلو، علی مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]

س

  • سعادتی، مسعود بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-4]
  • سعیدی، علی بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
  • سلیمانی، خدیجه بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
  • سمیعی، دوست محمد تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام‌ رومی و آنتروپی ‌شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
  • سیاحی، فرشته سادات طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
  • سیاحی، فرشته سادات طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]

ش

  • شیرعلی پور، علی تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین‌ المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]

ع

  • عبودی، جلال بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
  • عبودی، جلال مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقه‌مندی و انگیزش در دانش-آموزان دوره‌ی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]

ف

ق

  • قادری، فروزان بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 59-71]
  • قلخانی، معصومه تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین‌ المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
  • قلخانی، معصومه طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنش‌های اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]

ک

  • کامیابی، شریف بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
  • کرمی گزافی، علیرضا طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
  • کرمی گزافی، علیرضا طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]

گ

  • گلستانه، مهشید گام‌هایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-4]
  • گلستانه، مهشید لزوم بازنگری در درس‌های شیمی پایه‌ی دور‌ه‌ی کارشناسی برای عبور از چالش‌های جهانی با الهام از همه‌گیری کووید- 19 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 41-58]

ل

  • لهراسبی، محمد آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 21-35]

م

  • منوچهری زاده، الهام آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
  • منوچهری زاده، الهام تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
  • موحدفر، علی مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]

ن

  • نظرپورفرد، حامد مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقه‌مندی و انگیزش در دانش-آموزان دوره‌ی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]