ا
-
احمد آبادی، زهرا
بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
-
احمد آبادی، زهرا
نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
-
احمدآبادی، زهرا
کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
-
احمدی، یاور
کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 57-67]
-
احمدی، یاور
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
احمدی، یاور
استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
-
ارشدی، نعمت الله
پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
اکرمی، زکیه
بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 49-66]
پ
-
پنق، عبدالحکیم
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
ج
-
جامی الاحمدی، مینا
کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
چ
-
چشمه خاور، امیرحسین
نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]
ح
-
حافظی، اکرم
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
-
حقیقت، حمیده
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]
خ
-
خجسته، ویدا
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
-
خدارحم، محمدرضا
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
-
خدایی، علیرضا
بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
-
خدایی، علیرضا
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
خدایی، علیرضا
استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
-
خزایی، زینب
نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]
ر
-
رجبلو، علی
مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]
س
-
سعادتی، مسعود
بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-4]
-
سعیدی، علی
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
-
سلیمانی، خدیجه
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
-
سمیعی، دوست محمد
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
-
سیاحی، فرشته سادات
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
-
سیاحی، فرشته سادات
طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]
ش
-
شیرعلی پور، علی
تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
ع
-
عبودی، جلال
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
-
عبودی، جلال
مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
ف
-
فتحی نیا، مهرانگیز
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]
ق
-
قادری، فروزان
بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 59-71]
-
قلخانی، معصومه
تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
-
قلخانی، معصومه
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
ک
-
کامیابی، شریف
بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
-
کرمی گزافی، علیرضا
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
-
کرمی گزافی، علیرضا
طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]
گ
-
گلستانه، مهشید
گامهایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-4]
-
گلستانه، مهشید
لزوم بازنگری در درسهای شیمی پایهی دورهی کارشناسی برای عبور از چالشهای جهانی با الهام از همهگیری کووید- 19 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 41-58]
ل
-
لهراسبی، محمد
آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 21-35]
م
-
منوچهری زاده، الهام
آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
-
منوچهری زاده، الهام
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
-
موحدفر، علی
مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]
ن
-
نظرپورفرد، حامد
مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد